WHO AM I TO DISAGREE ?


Det var så otroligt löjligt . Jag har sagt fyra ord , jag har erkänt , och nu är jag plötsligt luft för honom . Jag är ingenting , osynlig . En lånad penna som han inte vågade återlämna själv , istället tog pennan omvägar . Jag kallar det löjligt . Han är inte feg , utan bara rädd för alla reaktioner . En populär kan ju inte vara i närheten av en tönt . Jag förstår , men ändå kallar jag det löjligt . Hela dagen kan kallas löjlig . Jag har låtsas och spelat ett rollspel . Skrivit text som de inte kan genomskåda . Jag vill inte skrika ut sanningen , jag vill att de ska gissa sig fram . Jag är inte tillbaka på ruta noll , jag är på ruta ett .

Kommentarer
Postat av: Elin Ivarson

Låter jättejobbigt :/ ! Finns här!

2010-02-24 @ 22:43:47
Postat av: Sara

Det är verkligen dåligt att vissa roller är förutbestämda, den här indelning mellan populära och mindre populära.

2010-02-25 @ 09:49:14
URL: http://faeria.blogg.se/
Postat av: ewezi

Sv: Tusen tack snälla du :)

Hoppas dagen har varit bra !

2010-02-25 @ 18:39:12
URL: http://ewezi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0