Smuk som tusinde engle der synger i kor

Gå ingenstans och sluta springa runt i cirklar.
Det förenklar inte världen med din förvirrelse och falska ord.
För vad är poängen med känslor när alkoholen överröstar fjärilarna?
Det hjälper inte när ögonkontakterna är på fel tidpunkt och jag lovar att leva i nuet.
Helst vill jag säga att jag inte bryr mig.
Visst är det lite roligt och fånigt. Men mest sorgligt och fucked up.



Efter att ha läst detta fantastiska inlägg om flyktig tonårskärlek blir jag ännu mera bubblig.
Berätta nu, fina människor, berätta något vackert, sorgligt eller bara allmänt om det vi kallar kärlek. Er kärlek. (mina ord är bortblåsta, ta över ni) Ni är tydligen för tråkiga för sånt.

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så jätte mycket söta du!

2011-02-24 @ 15:19:02
URL: http://westmanshanna.se
Postat av: STYLE CRUSH

sv tusen tack bruden!

2011-02-24 @ 16:34:00
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Jennifer

usch..det är fan inte okej haha. är så trött på kylan..

2011-02-24 @ 19:56:44
URL: http://currently.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vet inte alls vad jag ska berätta. (Klicka på kategorin "Naturfenomen" om du vill att jag ska berätta?)

2011-02-24 @ 21:41:45
URL: http://flortunn.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Tack söta du ! :D

2011-02-25 @ 08:25:16
URL: http://lifebymatilda.se
Postat av: Vinterns ängel

Jag älskade en pojke,

han älskade mig.

Vi levde våra liv men ändå varandras.

Jag öppnade mig till honom och konstigt nog

öppnade han sig till mig.

Vi satt på klippor i solnedgångar

och vi promenerade i allt det vita på vintern.

Vi bråkade, vi skrattade, vi grät.

Vi var förälskade och jag trodde inte att det var sant. Kunde jag få vara såhär lycklig och hur kunde en person göra mig så lycklig.

Och frågan jag ställde mig varför valde han mig?

När allt var så vackert började jag se stunder av klarhet, vi såg båda stunder av klarhet och vi förstod att det måste ta slut. Vi älskade ännu varandra men inte som vi gjorde förut.

Vi skildes åt som vänner i tårar.

För sista gången såg jag pojken som jag älskade gråta och för sista gången fick jag känna hans närhet.



Den dagen när vi slutade vara förälskade med varandra förlorade jag min bästa vän.

Och alla som vet, alla som har kännt vet att man inte kan vara vänner genast. Vi är ännu inte vänner och jag är rädd att jag fortfarande älskar den pojke jag öppnade mig för. Den pojke som blev min bästa vän. Den pojke som jag visste att alltid kommer finnas i mitt hjärta.

2011-02-25 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0