MERCI

T A C K !

Jag vill spola tillbaka i tiden och ändra på meningarna .
Vi skulle ju vara kompisar . Vi skulle t.om bli bästisar .
Det har runnit ut i sanden , istället undviker vi .
Det var inte så här det skulle bli och det får inte hända nu .
Jag har så mycket att tänka på och jag behöver få tala med dej .
När jag såg dej steg min puls och jag fick svårt att andas .
Jag hittade ingen utväg .
Jag sa inget . Det är tystnaden som är värst !
Jag vill få leva i dina armar . Gråta ut på dina axlar .
Berätta hur stor saknaden är . Bli igenkänd och saknad .
Jag vill veta att jag har ett värde . Någon som tänker på mitt bästa .

Jag borde ha sagt något , istället för att undvika .
Du borde ha sagt något , du borde ha sprungit .
Det är inte honom ni ska kalla elak , säg det till mig .

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Jo, jag borde väl träffa honom... Få det överstökat. Det går fram och tillbaka hela tiden. ena stunden vill jag, andra vill jag inte, och så fortsätter det om och om igen...



Hang in there! Du borde kanske prata med honom, det verkar ju inte bli bättre. Bara han förstår att du inte är ute efter mer än att vara hans vän.

2010-02-04 @ 15:10:27
URL: http://adeeperlook.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vackert !

2010-02-04 @ 15:55:26
URL: http://arebeautiful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0