ANOTHER PROMISE , ANOTHER SCENE

Ni får ingen medalj eller diplom för världens-bästa-frågestunds-personer . Får jag vara ärlig måste jag säga att ni var dåliga på att ställa frågor . Men 13 frågor blev det . Den största frågan vi alla undrar över nu är om jag kommer bli den nya BlondinBella eller Kissie ?? 


Vilken färg har du på din tandborste? :p

- Rosa , såklart . Jag tror att jag alltid har haft färgen rosa på mina tandborstar. 

Kilklack eller vanlig klack på skor?
- Oj . Har faktiskt ingen aning . Eftersom jag är kort ( under 160 cm ) uppskattas all form av klack .

Rosa/blå?
- Rosa . Min mamma har övertalat mig om att jag inte passar i blått .

Sommar/vinter?
- Vinter för att det är så fint med snö och julafton är den vackraste dagen på året . Dessutom är min födelsedag på vinterhalvåret .

Vilka är de allra bästa låtarna du vet? Svårt att välja kanske, men några stycken som är sådär, fantastiska!
- Kent är alltid bra . Melissa Horns låtar är otroligt fina . Regina Spaktors är också en favorit . Låtar med fina texter , helt enkelt . Det är det som är kravet för en riktigt riktigt bra låt . Iallafall enligt mig .

Kan fråga om ditt drömyrke och dina framtidsplaner eftersom jag är en framtids-nörd :)
- Mitt drömyrke är känd journalist . Jag vill skriva artiklar som är betydelsefulla och resa mycket . Jag vill hjälpa människor , speciellt barn . Barn med cancer eller barn som bär på sorg .
I framtiden vill jag flytta till Stockholm och leva livet , studera och hitta en vacker man .

Kan du göra bloggesign?:)
- Nej , tyvärr inte . Jag är inte en teknisk människa .

Har du ett stort intresse för mode?
- Jag vill säga ja . Men jag är inte någon expert , absolut inte . Att inspireras av snygga modebloggar tycker jag om . Kanske , när jag köper ny kamera , blir det fina bilder och med kategorin mode .

Har du några mål med din blogg?
- Nej . Eller om statistiken är under 20 människor , bilr jag besviken . 

Vad fick dig att börja blogga?
- Det här är egentligen blogg nummer två . Mitt första syfte var att skriva 'mina egna tankar' och texter . Men nu blandar jag de tillsammans med dans , mode , träning och vardagen . Att skriva ( förhoppningsvis fina ) texter är min passion och det är varför jag började blogga från början .

Hur kan du förklara dig själv som person?
- SHE IS LOST . De som inte känner mig kan tro att jag är tyst , tillbrakadragen och lite lost . Men jag skulle beskriva mig som en snäll , trevlig , glad och person . När ni lärt känna mig på riktigt slutar jag inte att prata . Jag sjunger nästan konstant ( hur falskt det än låter ) Dansare är jag ju också . Dans är verkligen det jag brinner för .

Är du helt dig själv i bloggen eller är du en annan irl?
- Jag tror inte att någon bloggare är helt sig själv i bloggen . Men jag försöker att vara mig själv . I texterna skulle jag nog säga att jag är mig själv , absolut . 

Vilka bloggar läser du?
- BlondinBella för att jag tycker om hennes sätt att tänka , Ulrika för att hennes klädstil är så snygg och unik , Emma för att hennes texter är så otroligt vackra , Karin för att hon äger en av Sveriges bästa klädstiler och bloggen är grym , Elin för hon är en vacker tjej som kan mode . Plus en del små bloggare också .




Kommentarer
Postat av: Pia

Hittade hit via din länk du lämnat hos Bella...



Blev nyfiken och kikade in!



Tack för titten!



Mvh Pia

2010-06-02 @ 10:34:32
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Bloggarmaja

missade frågestunden, om du har plats för en till så undrar jag hur du tycker att du haar utveecklats med din blogg?

2010-06-02 @ 13:47:19
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

sv: tack för att du svarade :) Jag tycker det är intressant med hur man utvecklas med bloggen , även om man inte tror det så utvcklas skrivandet enormt om maan skriver varje dag :)

2010-06-02 @ 17:02:00
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: seliness

men vad söt du är:) Tack så jätte mycket!!!

2010-06-02 @ 17:41:25
URL: http://selines.blogg.se/
Postat av: elin kärlek♥

ja visst är det :D

2010-06-02 @ 18:34:54
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

har nästan aldrig hört någon säga vinter framför sommar? :O hur kaaaan du! hehe

Ha en fin onsdagskväll i solskenet!

2010-06-02 @ 19:15:34
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Du gav bra svar på frågorna i alla fall, även om du tycker de var få :)

2010-06-02 @ 19:34:36
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack! :)

2010-06-02 @ 22:42:33
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: bella

det känns som att du beskrev mitt drömliv där uppe när du skrev om ditt drömyrke/dina framtidsplaner. Kul att du prickade in alla mina viktighets-punkter. ;) bra svar överhuvudtaget!

2010-06-02 @ 22:53:09
URL: http://modellbelle.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så spännande med journalistik :D

Sv: tack det får vi säkert!

Ha en fortsatt grym lördagkväll!

2010-06-06 @ 01:12:04
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0